Posted in Հաշվետվություն

Ուսումնական առաջին շրջանի ամփոփում

Ողջույն ես , Սայադյան Մարիան եմ Հարավային դպրոց-պարտեզից, սովորում եմ 3.3 դասարանում ։ Բլոգ ունեցել եմ դեռ ուսումնական երկրորդ տարվա վերջից, բայց ինքնուրույն աշխատել բլոգում , դարձնել ուսումնական հարթակ, կարողացել եմ երրորդ դասարանում։Իմ բլոգում կան հետևյալ բաժինները՝

Մայրենի

Մաթեմատիկա

Անգլերեն

Ռուսերեն

Ճամփորդություն

Ես և շրջակա աշխարհ

Ամառային առաջդրանքներ

Հաշվետվեւթյուն

Երբ նյութ պետք է հրապարակեմ, կարողանում եմ ինքնուրույն ընտրել բաժինը, տեղադրել լուսանկար կամ տեսաֆիլմը youtub-ից։ Ուսումնական առաջին շրջանը կամփոփեմ հետաքրքիր ճամփորդություններով , մայրենիի և մաթեմատիկայի գիտելիքների ավելացումով, օտար լեզուները էլ ավելի լավ սովորելով։Կտեղադրեմ մի քանի հղում ուսումնական առաջին շրջանից։

Կոմիտասի տուն թանգարան

Hello…My room

ЦЫПЛЁНОК

Ագարակում

One thought on “Ուսումնական առաջին շրջանի ամփոփում

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *